Au fost decernate premiile de excelență în HoReCa. Editura Nemira și Agenția Saatchi&Saatchi au primit Premiul Special pentru Campania Națională Bookvertising de promovare a cititului.
„Premiile GastroArt sunt o formă de recompensare a excelenței și performanțelor în HoReCa din ultimul an. Alegerile sunt subiective, deloc exhaustive și se bazează pe experiența directă. Spre deosebire de anii precedenți, în 2022 am hotărât să acordăm multe premii actorilor principali din retail pentru diferite campanii de valorificare a patrimoniului gastronomic local, dar și de încurajare și promovare a micilor producători.” Cosmin Dragomir, unul dintre inițiatorii Gastroart.
Despre Bookvertising
Bookvertising este o inițiativă care își dorește să susțină literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărți scrise de autori români, oferindu-le astfel mai multă expunere și vizibilitate.
Adesea, cărțile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care a pornit totul, a fost: „Cum ar fi ca aceste cărți să fie reale și vizibile, ba chiar să aparțină autorilor români?” Așa au luat naștere Bookvertising și platforma www.bookvertising.ro.
Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei inițiative prin postări care includ cărți de la editura Nemira, dar și de la alte edituri care s-au alăturat campaniei. Acestea pot fi vizualizate aici: www.facebook.com/hashtag/bookvertising.
Te-ar putea interesa si
Fii ReciCreativ şi hidratează cu iubire inimile la #focustogreenecolife
Ploaie funny … cu picǎturi de soare şi dinţi! Ziua Internaţionalǎ a Umbrelei cu „Ape curate asumate”
Sǎ ne ȋmprietenim cu apa de Ziua Umbrelei! „Ape curate asumate”
„Ape curate asumate”, o viziune ecologică asupra comunicării asertive ȋn şcoli
Creativitate de Ziua Copiilor Inventatori #focustogreenecolife