Campania ”Mingi pentru suporteri” inițiată de Alexandrion Group a fost derulată și la partida dintre Universitatea Craiova și FCSB, din Superligă.
”Fotbalul înseamnă emoţie, acţiune şi dorinţa de a susţine echipa favorită indiferent de rezultatul de la finalul unui meci. Ceea ce îi aduce pe suporteri împreună este, mai mult decât orice, pasiunea pentru sport.
Am continuat acţiunea “Mingi pentru suporteri” prin prezenţa noastră la meciul Universitatea Craiova – FCSB, unde jucătorii “Ştiinţei” s-au conectat cu suporterii, din nou, trimiţând în tribune mingi cu sigla Alexandrion Group.
La fiecare meci, ne dorim ca aceste simboluri ale fotbalului să transmită «microbiştilor » un mesaj pozitiv şi să le întărească motivaţia pentru sport.
Aşteptăm cu entuziasm meciurile viitoare pentru a fi alături de echipă şi de iubitorii sportului! Hai Craiova!”, este mesajul de pe pagina Alexandrion Group.
Te-ar putea interesa si
-
Jean Valvis, îndemn la vot: “Democrația nu se dăruiește, nu o primești cadou, se revendică!”
-
Victor Hănescu a jucat în partida demonstrativă de la Press Cup Business Philosophy
-
Academia Victor Hănescu va găzdui o nouă ediție a Press Cup Business Philosophy la tenis
-
Naționala jurnaliștilor români a avut inscripționat pe tricouri sigla podcastului Business Philosophy la turneul din Batumi
-
Ana Maria Bărbosu, despre culisele medaliei de la JO Paris